Preview

Вестник Северо-Казахстанского Университета им. М. Козыбаева

Расширенный поиск

АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ “FLIPPED CLASSROOM” ӘДІСІН ҚОЛДАНУ ҰТЫМДЫЛЫҒЫ

Аннотация

Аңдатпа

Мақалада “Flipped Classroom” немесе “Төңкерілген Сынып” (“инверттелген оқыту”) ұғымына түсініктеме беріледі. Оқушылардың оқу үрдісінде ерекшеліктеріне, білім беруде мотивациясын дамытуға ықпал жасауда, оқушылардың мінез-құлқын өзгеруін есепке алу, оқушылардың оқу сапасын көтеру, әр түрлі ресурстарға және дәл оқыту әдістемесіне мүмкіндік туғызу, оқытудағы өзгерсітер мәселесі сұрақтары қарастыралады. Оқушыларға қашан, қайда және қандай ырғақпен оқу керектігін, оқылатын материалдың реттілігі мен күрделілік деңгейін таңдау еркіндігі жасалуы туралы тоқталады. Мақала әдіснамасы “Flipped Classroom” тиімділігін арттыру, мұғалім мен оқушының мүмкіндіктерін сипаттау, оқу процесінде мұғалім мен оқушы рөлдерінің алмасу фазалары және ұсынылған технологияны қолдану үлгілері берілген (сыныпта және үйде). Және де, “Төңкерілген Сынып” үлгісінің тиімділігі, дәстүрлі оқыту әдісімен салыстырғанда оның артықшылықтары мен кемшіліктері талқыланады.

Об авторе

Дария Таубай
ЗКУ им. М. Утемисова
Казахстан


Рецензия

Для цитирования:


. . Вестник Северо-Казахстанского Университета им. М. Козыбаева. 2022;(2 (54)).

Просмотров: 11


Creative Commons License
Контент доступен под лицензией Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 2309-6977 (Print)